- Wsparcie i utrzymanie klientów, którzy wdrożylirozwiązanie Apptio SaaS, rozwiązując problemyklientów w odpowiednim czasie;- Operacyjne zarządzanie klientami (np. pomoc władowaniu nowych danych, utrzymywanie iweryfikowanie danych wyjściowych pulpitunawigacyjnego/raportów itp.);- Budowanie i utrzymanie doskonałych relacji zklientami i osiąganie najwyższych poziomów satysfakcji klientów
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:poziom wykształcenia: wyższe mile widziane, doświadczenie zawodowe: 5 lat , w tym minimum 2 lata doświadczenia w zakresie wsparcia technicznego, doświadczenie we wdrażaniu systemów oraz administracji.Bardzo dobre umiejętności analityczne i zdolność rozwiązywania problemów.Umiejętności w zakresie analizy danych.Samodzielność zdolność do szybkiego opanowywania złożonych, trudnych koncepcji przy minimalnej pomocy.Umiejętność szybkiego przełączania kontekstu między wieloma złożonymi aspektami pracy.Znajomość domeny i wiedza z zakresu zagadnień produktowych pozwalająca na szybkie zrozumienie problemów i generowanie rozwiązań.Umiejętność analizy problemów na mniejsze komponenty w celu zrozumienia i zlokalizowania podstawowej przyczyny pojawiającego się problemu.Koncentracja na kliencie i jego potrzebach.Umiejętność pracy zespołowej, zdolności komunikacyjne i prezentacyjne.Wiedza na temat standardowych praktyk wdrażania oprogramowania.Umiejętność funkcjonowania w w organizacji IT skoncentrowanej na aspektach biznesowych i technicznych.Dodatkowe umiejętności:Znajomość i umiejętność zastosowania koncepcji relacyjnych baz danych.Umiejętność pracy z dużymi zestawami danych w programie Excel, szybkie wykrywanie i rozwiązywanie problemów związanych z danymi.Umiejętność wykonywania projektów technicznych za pomocą iteracyjnych makiet.Podstawowe umiejętności programowania, m.in. HTML, SQL
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 12 425,88 PLN