Udział w kreowaniu i realizacji polityki rozwoju dostawców w BMZ Poland;
Ścisła współpraca z dostawcami w celu zapewnianie pożądanej jakości komponentów;
Udział w okresowych ocenach dostawców oraz przeprowadzanie procesu audytu produktu u dostawcy;
Analiza i zarządzanie procesem wewnętrznych zgłoszeń jakościowych (Q Alerty komponentowe);
Analiza i monitoring wdrożonych działań przez dostawców;
Koordynacja i współpraca z działami operacyjnymi/zakupowymi w celu eskalacji zagrożeń niezgodności komponentów.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji lub materiałoznawstwo;
Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, min. 1 rok;
Praktyczną znajomość zagadnień: metodologia 8D, ISO 9001/IATF 16949, VDA 6.3 i 6.5;
Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1);
Dobra znajomość pakietu MS Office;
Znajomość rysunku technicznego i praktyczne umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną;
Komunikatywność i dobrze rozwinięte umiejętności organizacji czasu pracy;
Mile widziane:
Prawo jazdy kategorii "B";
Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych.
www.bmz-group.com
https://www.youtube.com/channel/
https://www.facebook.com/bmzpoland
Możesz oczekiwać:
Lider na europejskim rynku litowo-jonowych inteligentnych systemów zasilania
Firma BMZ Poland specjalizuje się w dostarczaniu inteligentnych systemów zasilania. Skupiając się na potrzebach klienta oraz rozwijaniu nowoczesnych systemów BMZ Poland ukształtowało wiodącą pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku baterii litowo-jonowych. Mając ponad 20 letnie doświadczenie, 2000 klientów oraz około 250 nowych projektów rocznie BMZ odgrywa wiodącą rolę w Europie w dziedzinie profesjonalnego projektowania oraz wytwarzania inteligentnych systemów zasilania oraz magazynowania energii. Grupa BMZ zatrudnia obecnie około 1800 pracowników w Niemczech, Polsce, USA, Chinach oraz Francji. W BMZ Poland zatrudniamy obecnie ponad 600 pracowników.