Specjalista ds. Wsparcia IT
- Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych.
- Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych.
- Wykonywanie zadań administracyjnych, monitorowanie i optymalizacja wydajności systemów.
- Znajomość budowy i funkcjonowania sprzętu IT.
- Podstawy administracji Windows/Linux.
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Znajomość sieci LAN/WAN (IPv4), konfiguracja urządzeń sieciowych.
- Znajomość instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych.
- Dobra znajomość angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Komunikatywność, asertywność.
- Rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji.
- Praca przy interesujących projektach.
- Świetna atmosfera w zespole.
- Pełen etat (umowa o pracę/zlecenie).
- Elastyczne godziny pracy.