Wprowadzanie nowych produktów do oferty marki własnej;
Zarządzanie oraz rozwój istniejących produktów marki własnej w oparciu o wyznaczone cele;
Analiza trendów, aktywne poszukiwanie innowacji i nowości produktowych;
Analiza ofert i tworzenie kosztorysów;
Koordynacja obiegu dokumentów i umów;
Współpraca z Category Managerami i działami wspierającymi proces rozwoju marki własnej;
Monitorowanie stanów magazynowych;
Zarządzanie stockami produktów i opakowań u dostawców;
Analiza danych sprzedażowych i rynkowych oraz przygotowywanie raportów i zestawień.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
Doświadczenie w procesie wdrażania na rynek suplementów lub kosmetyków,
Świetna znajomość trendów i rynku kosmetycznego, suplementów, leków OTC etc.;
Znajomość procesów zakupowych;
Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne;
Kreatywność i inicjatywa;
Zaangażowanie i umiejętność rozwiązywania problemów;
Komunikatywność i zdolność do pracy pod presją czasu;
Terminowość i zorientowanie na cel;
Umiejętność pracy w zespole, a przy tym samodzielność, sumienność oraz doskonała organizacja pracy własnej;
Bardzo dobra znajomość MS Excel.
Oferujemy:
Długofalową współpracę w firmie, która od lat jest liderem w rozwoju opieki farmaceutycznej w Polsce, a w ubiegłym roku otrzymała również wyróżnienie Friendly Workplace,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Wsparcie ekspertów z różnych obszarów,
Możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji,
Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, platforma do nauki języków obcych eTutor,
Atrakcyjny program rekomendacji pracowniczych,
Pracę w przyjaznej atmosferze w dobrze skomunikowanym biurze w Gdańsku.