Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. wsparcia zespołu ETCS
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IAT/88/02/23
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
- udział w opracowywaniu standardów technicznych i eksploatacyjnych, instrukcji, wymagań oraz wytycznych technicznych w zakresie konstrukcji, budowy utrzymania i diagnostyki eksploatowanych w Spółce urządzeń systemu ERTMS/ETCS,
- wsparcie zespołu w opiniowaniu i uzgadnianiu wydawanych analiz i opinii w zakresie dokumentacji technicznej, przetargowej oraz projektów uchwał i wniosków dotyczących systemu ERTMS/ETCS,
- współdziałanie we wprowadzaniu zmian do regulaminów i instrukcji wewnętrznych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dotyczących prowadzenia ruchu pociągów z wykorzystaniem systemu ERTMS/ETCS,
- udział w zarządzaniu kluczami kryptograficznymi na potrzeby systemu ETCS poziom 2,
- wsparcie zespołu w procesie kontroli kompatybilności systemu ETCS (ESC).
- wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie ostatniego roku studiów w specjalności automatyka, telekomunikacja, robotyka, ruch kolejowy lub pokrewnej,
- wiedza z zakresu automatyki, telekomunikacji, ruchu kolejowego, podstawowe informacje o systemie ERTMS,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej podstawowym,
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.