Top

Pracownik ds. wsparcia IT

Operator CNC / Ogłoszenia o pracę  / Pracownik ds. wsparcia IT
Technik wsparcia IT jest odpowiedzialny za wsparcie użytkowników końcowych. Ta rola polega na byciu na pierwszej linii obrony przed problemami IT, dbając o to, aby nasi użytkownicy korzystali z systemów sprawnie i bezpiecznie.
Pracownik ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zakres obowiązków:
  • Monitorowanie systemu
  • Monitorowanie bezpieczeństwa
  • Administracja użytkownikami
  • Zapewnienie bezpieczeństwa dostępu użytkowników oraz zarządzanie procesami cyklu życia użytkownika
  • Wsparcie dla użytkowników końcowych
  • Wdrażanie sprzętu
  • Przestrzeganie procesów
Dodatkowe obowiązki:
  • Tworzenie materiałów szkoleniowych oraz dokumentacji dotyczącej systemów i procedur IT
Wymagania:
  • Doświadczenie w dostarczaniu usług IT (min. 2 lata)
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość Active Directory, Entra, Microsoft Office 365 i systemów pokrewnych
  • Znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
  • Znajomość skryptów PowerShell i AWS (Amazon Web Services) 
  • Certyfikaty np. CompTIA, Microsoft, AWS
  • Znajomość języka polskiego, rosyjskiego lub mandaryńskiego.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Szkolenia na koszt pracodawcy
  • Opieka medyczna
  • Karta MultiSport
  • Karta lunchowa
  • Imprezy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

IT Support Technician

The IT Support Technician is responsible for end-user support. This role involves being at the front line of defense against IT issues, ensuring that...

Multi Parts Poland sp. z o.o.


mazowieckie / Warszawa, Wola

Opublikowano: 2024-08-01