Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. utrzymania i rozwoju Mikrosymulacyjno-Analitycznego Modelu Układów Torowych (MAMUT)
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/ISR/16/01/23
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
- utrzymanie i rozbudowa Mikrosymulacyjno-Analitycznego Modelu Układów Torowych (MAMUT),
- prowadzenie prac koncepcyjnych w zakresie rozwoju modelu MAMUT oraz jego wykorzystania w Spółce,
- prowadzenie i utrzymywanie aktualności dokumentacji modelu MAMUT,
- wykonywanie analiz ruchowo - eksploatacyjnych sieci kolejowej,
- weryfikacja analiz ruchowo - eksploatacyjnych wykonywanych zewnętrznie (np. w studiach wykonalności),
- udział w pracach inicjujących nowe projekty inwestycyjne w Spółce w zakresie infrastruktury kolejowej,
- udział w wypracowywaniu strategii rozwoju sieci kolejowej, wprowadzania nowych technologii oraz usprawniania organizacji ruchu kolejowego,
- ocena działań Spółki pod kątem zgodności ze strategiami rozwoju sieci kolejowej, wprowadzania nowych technologii oraz usprawniania organizacji ruchu kolejowego.
- wykształcenie wyższe, preferowane w specjalności transport (dopuszczalne w trakcie studiów),
- 2 lata doświadczenia zawodowego,
- wiedza z zakresu inwestycji, infrastruktury kolejowej, transportu i ruchu kolejowego,
- mile widziana znajomość programu Rail Sys,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.