Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. organizacji utrzymania linii kolejowych
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/ILK/137/02/23
- przygotowanie długookresowych planów robót utrzymaniowych na liniach kolejowych,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie zbierania zapotrzebowania jednostek na roboty utrzymaniowe,
- udział w tworzeniu przepisów i standardów wewnętrznych oraz opiniowaniu ustaw i rozporządzeń z zakresu utrzymania nawierzchni kolejowej,
- udział we wdrażaniu nowych metod i technologii z zakresu rozwoju i utrzymania nawierzchni kolejowej,
- przygotowywanie umów oraz kontraktów wieloletnich na utrzymanie nawierzchni kolejowej oraz nadzorowanie ich realizacji,
- analizowanie i ocena wykorzystania potencjału Zakładu Maszyn Torowych oraz spółek zależnych w zakresie realizacji robót utrzymaniowych.
- ukończone technikum kolejowe lub wykształcenie wyższe w specjalności transport kolejowy lub pokrewnej,
- wiedza zawodowa w zakresie infrastruktury kolejowej, dróg kolejowych, eksploatacji,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z drogami kolejowymi.
Korzyści
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport