Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 135 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Mistrz w Wydziale Administracyjno-Remontowym
(Pion Wsparcia/Dział Administracyjny/Wydział Administracyjno-Remontowy)
Miejsce pracy: Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5
Nr ref.: 288/2023
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Kierowanie podległą grupą mistrzowską w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania obiektów budowlanych, urządzeń i instalacji.
- bieżące administrowanie nieruchomościami Spółki, będącymi pod nadzorem Działu, w tym utrzymanie należytego stanu technicznego obiektów.
- inicjowanie i podejmowanie działań, w celu zapewnienia właściwej gospodarki majątkiem Spółki, będącego pod nadzorem Działu, jego właściwej eksploatacji oraz dokonywanie bieżących napraw, przeglądów okresowych, prac konserwacyjno-interwencyjnych oraz wykonywanie remontów systemem gospodarczym, prowadzenie gospodarki odpadami komunalnymi.
- zapewnienie terminowego i prawidłowego wykonania zadań podległej grupy poprzez bezpośrednie kierowanie i nadzór nad jej pracą.
- prowadzenie dokumentacji przeglądów w tym wpisy w KOB i CRO.
- wnioskowanie zakresów zadań remontowych/inwestycyjnych.
- nadzór nad prowadzeniem gospodarki narzędziowej.
- współpraca ze służbami miejskimi.
- zarządzanie zasobami ludzkimi w zakresie: rozliczania godzin pracy podległych pracowników.
- prowadzenie instruktażu stanowiskowego z zakresu bhp i p.poż.
- organizowanie procesu pracy zgodnie z wymogami bhp i p.poż oraz egzekwowanie od podległych Pracowników przestrzegania przepisów i zasad w tym zakresie.
- przeprowadzanie Ocen Pracowniczych w ramach SOP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wewnętrznymi.
- wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego w zakresie spraw związanych działalnością jednostki/komórki organizacyjnej Spółki.
- wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wyższe).
- minimum roczne doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku.
- znajomość Prawa Budowlanego oraz Prawa Zamówień Publicznych.
- bardzo dobra znajomość komputera (pakiet MS Office).
- czynne prawo jazdy kat. B.
Mile widziana znajomość w zakresie technicznego funkcjonowania:
- systemów zabezpieczeń ppoż.
- urządzeń ciepłowniczych - węzły cieplne.
- urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - znajomość CRO.
- urządzeń dźwignicowych.
- instalacji wod-kan.
- uprawnienia SEP G1; G2.
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.