- koordynowanie uzgodnionych procesów, osiąganie ustalonych SLA i utrzymywanie stabilności usług w dziale logistyki LATAM- promowanie i stosowanie transformacji Lean i doskonałości operacyjnej, aby identyfikować luki w wydajności i jakości oraz inicjować działania korygujące i pozyskiwać wsparcie od GPO/GPE/SPM do czasu pomyślnej realizacji- pełnienie roli lokalnego punktu kontaktowego (SPOC) dla konkretnego procesu- terminowe i prawidłowe obsługiwanie reklamacji klientów z regionu LATAM jako drugi poziom eskalacji- odpowiedzialność za zadania projektowe zdefiniowane przez bezpośredniego przełożonego (misje Lean, SPS, J-D-I, działać jako lokalny lider)- komunikacja z klientami z regionu LATAM odbywa się w języku hiszpańskim i portugalskim- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim- godziny pracy: 14-1
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:biegła znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel, Word i Outlook)umiejętności analityczne i organizacyjne, umiejętność kierowania pracą w zespole, dobre umiejętności komunikacyjne, odporność na stres
Miejsce pracy:Łódź
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 11 000 PLN