- wsparcie działu w celu zapewnienia spełniania i raportowania Sla/Kpi/wskaźników w odpowiedni sposób - zapewnianie terminowej komunikacji pytań od klientów wewnętrznych/zewnętrznych lub grup - zapewnianie transparentności operacyjnej działań dotyczących transakcji - zapewnianie utrzymania, udokumentowania i wykonania bieżących procedur dostosowywanie działań do standardowych procesów - udział lub prowadzenie wdrażania projektów podnoszenia jakości i doskonalenia - przeprowadzanie codziennej obsługi transakcji zgodnie z Sla/Kpi/wskaźnikami - wsparcie zespołu zgodnie z przypisaną strukturą - godziny pracy: 12-1 (tzw. LATAM SHIFT)
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
minimum 3 lata doświadczenia zawodowego bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel, Word i Outlook) umiejętności analityczne i organizacyjne orientacja na działanie, dobre umiejętności komunikacyjne, odporność na stres umiejętność pracy w zespole umiejętność optymalizowania procesów pracy
Miejsce pracy:
Łódź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 200 PLN