- wsparcie działu cm w celu zapewnienia spełniania i raportowania sla/kpi/wskaźników w odpowiedni sposób- zapewnienie terminowej komunikacji pytań od klientów wewnętrznych/zewnętrznych lub grup- zapewnienie transparentności operacyjnej działań dotyczących transakcji- zapewnienie utrzymania, udokumentowania i wykonywania bieżących procedur, dostosowywanie działań do standardowych procesów- udział lub prowadzenie wdrażania projektów podnoszenia jakości i doskonalenia- przeprowadzanie codziennej obsługi transakcji zgodnie z sla/kpi/wskaźnikami- wsparcie zespołu zgodnie z przypisaną strukturą- godziny pracy: 12.00-1.00 (tzw. LATAM SHIFT)
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel, Word i Outlook)umiejętności analityczne i organizacyjnebiegła znajomość języka portugalskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)znajomość języków: angielskiego i hiszpańskiego w stopniu średniozaawansowanym w mowie i w piśmie (warunek konieczny)orientacja na działanie, dobre umiejętności komunikacyjne, odporność na stresumiejetność pracy w zespoleumiejętność optymalizowania procesów pracy
Miejsce pracy:Łódź
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 7 500 PLN