Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy z obszaru HVAC, poszukujemy osoby na stanowisko
Koordynator Serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 60/2023
Zadania:
Dysponowanie pracą podległej grupy serwisantów (przydzielanie zadań, planowanie prac, stały kontakt z Technikami Serwisu) a także współpraca z podwykonawcami,
Aktywowanie projektów na podstawie otrzymanych zamówień po weryfikacji pod kątem finansowym i wykonawczym, a także umawianie wizyt serwisowych w oparciu o dostępność: części, technicznych możliwości na obiekcie wraz uwzględnieniem i sprawdzeniem zagrożeń na obiekcie,
Wypełnianie druków awizacyjnych i środowiskowych zgodnie z wytycznymi Klienta,
Weryfikacja ważności uprawnień i certyfikatów podległej grupy serwisantów i planowanie niezbędnych szkoleń/kursów w razie potrzeby,
Współpraca z koordynatorami techników w zakresie utrzymania certyfikatów na narzędzia serwisantów oraz wyposażenia pojazdów serwisowych,
Weryfikacja zaleceń powykonawczych z kart pracy, zamykanie projektów i weryfikacja kosztów,
Wystawianie faktur VAT, korekt, faktur przedpłatowych, pro-form zgodnie z ustawami i wytycznymi działu finansowego oraz przekazywanie dokumentów do wysyłki,
Przyjmowanie zgłoszeń o awariach i wezwaniach,
Prace administracyjne związane uzupełnianiem danych w narzędziach do zarządzania pracą techników,
Zarządzanie umowami serwisowymi, obsługa i monitorowanie prac w systemie (planowanie i rozliczenia),
Raportowanie i kontrola nad planowanym przychodem z realizowanych projektów w danym okresie rozliczeniowym,
Współpraca i utrzymanie dobrych relacji z klientami oraz nadzorowanie procesu reklamacji,
Koordynowanie dostaw i wysyłek części w granicach i poza granicami UE,
Wykonywanie raportów z prac gwarancyjnych,
Zakładanie CN’ek do wyjazdów awaryjnych,
Raportowanie w BDO przekazywanych odpadów,
Raportowanie wprowadzenia do obrotu czynnika chłodniczego w systemach wewnętrznych oraz bazie SZWO,
Ścisła współpraca z lokalnym magazynem, bieżąca weryfikacja stanów magazynowych
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów),
Doświadczenie w pracy w koordynacji serwisu minimum 2 lata,
Atutem będzie wiedza z obszaru chłodnictwa,
Bardzo dobra organizacja pracy,
Umiejętność planowania i ustalania priorytetów (praca pod presją czasu),
Asertywność,
Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
Umiejętność współpracy z ludźmi na różnych poziomach organizacji,
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
Dobra znajomość programów MS Office (Excel, Word, outlook, PP) i umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów.
Firma oferuje:
Pracę w stabilnej firmie z międzynarodową renomą,
Umowę na zastępstwo na 12 miesięcy,
Konkurencyjne wynagrodzenie,
Współpraca z doświadczonym zespołem w branży,
Prywatna opieka medyczna,
Ubezpieczenie na życie,
Dostęp do programu Wsparcia dla Pracowników,
Możliwość zdobywania i pogłębiania wiedzy technicznej