Ogłoszenie numer: 8359887, z dnia 2023-07-06
CRI Radom Sp. z o.o.
Grupa CRI jest Grupą Kapitałową obejmującą sześć spółek, która od 2003 roku dostarcza innowacyjne rozwiązania outsourcingowe dla przemysłu. Grupa Kapitałowa CRI specjalizuje się w realizacji projektów w obszarach doradztwa i projektowania w zakresie inżynierii procesów, kontroli jakości Controlled Shipping Level 2, GP12 oraz naprawy komponentów, produkcji kontraktowej na mieniu powierzonym, logistyki wewnątrzzakładowej, kompleksowego zarządzania posprzedażową naprawą oraz demontażem elektroniki użytkowej, na rekrutacji oraz zatrudnieniu tymczasowym pracowników z Europy Wschodniej kończąc. Grupa Kapitałowa CRI posiada zasięg ogólnopolski, prowadzi działalność w 21 lokalizacjach w Polsce. Branżami wiodącymi dla których świadczy usługi jest branża AGD, RTV, elektroniki użytkowej, automotive oraz logistyczna.
Koordynator operacyjny
Miejsce pracy: Polkowice, Województwo dolnośląskie
- Rozwój struktury organizacyjnej pozwalającej na sprawne operacyjne działanie spółki na terenie dolnego śląska
- Planowanie i realizacja usług o charakterze outsourcingowym oraz pracy tymczasowej w obszarze produkcji oraz logistyki na terenie zakładów produkcyjnych w regionie
- Nadzór jakościowo-wydajnościowy realizacji usług
- Organizacja pracy kadry niższego szczebla
- Szkolenie podległego personelu, ocena skuteczności, motywowanie zespołu
- Inicjowanie i realizacja działań mających na celu optymalizację procesów
- Standaryzacja procesów
- Opracowywanie instrukcji, procedur, dokumentacji wykonawczej - technicznej np. stanowiskowych instrukcji pracy,
- Identyfikowanie niezgodności oraz wdrażanie działań korygujących
- Działania umożliwiające optymalizację kosztów - realizacja celów KPI
- Budowanie stałych poprawnych relacji z Klientami oraz podległym personelem
- Współpraca z Back Office w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania procesów kadrowo-płacowych
- Bieżące raportowanie wyników, tworzenie analiz, statystyk
- Wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie B1
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu personelem produkcyjnym oraz standaryzacji i optymalizacji procesów
- Znajomość produkcyjnych standardów i wymagań branży automotive, podstawowych narzędzi 8D, Six Sigma, 5S
- Umiejętność organizacji pracy własnej i podległego personelu
- Wysoka dyspozycyjność
- Umiejętność ustalania priorytetów skierowanych na realizacje celów
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość Excela na poziomie średniozaawansowanym
- Wykształcenie techniczne
- Prawo jazdy – kategoria B
- Pracę na terenie dolnego śląska w ramach zakładów produkcyjnych znanych międzynarodowych koncernów motoryzacyjnych
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Niezbędne narzędzia pracy telefon, komputer, samochód służbowy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji w ramach szkoleń zewnętrznych oraz rozwoju zawodowego
- Ciekawą pracę w strukturach międzynarodowych koncernów na samodzielnym stanowisku
- Pracę w przyjaznym zespole