Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie i koordynowanie pracy Działu Utrzymania Ruchu.
- zarządzanie Działem zatrudniającym ok. 60 pracowników,
- nadzór nad stanem i utrzymaniem w sprawności uczelnianych sieci, instalacji i związanych z nimi urządzeń w branży elektrycznej i sanitarnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami (Prawo Energetyczne, Ustawa o Dozorze Technicznym, prawo Budowlane),
- dokonywanie sprawdzeń technicznych i odbiorów dla nowych i istniejących obiektów i instalacji,
- zapewnienie ciągłości w zakresie utrzymania w sprawności instalacji oraz sieci wraz z ich wyposażeniem i urządzeniami,
- nadzór nad eksploatacją infrastruktury elektrycznej nN, SN, sanitarnej, w tym zakresie HVAC, urządzeń dźwigowych oraz systemów ppoż. min. SAP, DSO,
- koordynowanie wydawania Techniczych Warunków Przyłączeń do sieci i instalacji uczelnianych dla nowych urządzeń, instalacji podczas prac inwestycyjnych i remontowych,
- koordynowanie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej i projektowej oraz programów funkcjonalno-użytkowych,
- nadzór nad pracą Zespołu Obsługi Gwarancyjnej oraz Sekcji Kolei Linowej,
- przygotowanie merytorycznych dokumentów przetargowych w zakresie dotyczącym eksploatacyjnych przeglądów, konserwacji, serwisów i napraw,
- planowanie przeglądów okresowych, zabiegów eksploatacyjnych pod względem merytorycznym, organizacyjnym oraz kosztowym,
- koordynowanie prac z działaniami innych pionów, w tym uzgadnianie z jednostką nadrzędną działań dotyczących wspólnej infrastruktury technicznej,
- organizowanie zakupów energii elektrycznej i pozostałych mediów niezbędnych do funkcjonowania zakładu,
- zarządzanie umowami o dostawy ciepła, energii, wody i odprowadzanie ścieków,
- kompletowanie dokumentacji ruchowej (projekty powykonawcze, paszporty, instrukcje obsługi, protokoły przeglądów, napraw).