- Zakres obowiązków:1) Pomoc techniczna inżynierom Wsparcia Technicznego pierwszej linii w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów w tym klientom anglojęzycznym, a także pomoc bezpośrednia klientom, dystrybutorom i inżynierom serwisu będącym u klienta, realizowana drogą telefoniczną, elektroniczną lub w inny możliwy sposób.2) Pomoc inżynierom Wsparcia Technicznego pierwszej linii i/lub klientom w zapytaniach dotyczących części, weryfikacja reklamacji i przekazywanie koniecznych informacji o błędach personelowi odpowiedniego zespołu.3) Badanie, weryfikacja i rozwiązywanie zgłoszonych problemów sprzętowych, oprogramowania i dokumentacji. Prowadzenie dokumentacji badanego problemu. Współpraca z odpowiednią grupą produktową celem jego rozwiązania oraz informowanie klienta o koniecznych krokach naprawczych4) Tworzenie Notatek Technicznych informujących użytkowników Bazy Wiedzy o występujących problemach i ich rozwiązaniach. 5) Nadzór nad jakością dokumentów Bazy Wiedzy.6) Nadzór nad poprawnością tworzenia i wykorzystywania Notatek Technicznych w Bazie Wiedzy oraz opisów Problemów Klienckich w Bazie SAP.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Kierunek techniczny
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek techniczny. Mile widziane minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: umiejętność myślenia analitycznego, umiejętność obsługi klienta, kreatywne myślenie, umiejętność współpracy, komunikatywność, znajomość pakietu MS Office. Mile widziana umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej.
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 8 000 PLN