Diagnoza i rozwiązywanie problemów: Wykrywanie i analiza usterek, diagnozowanie przyczyn problemów technicznych oraz ich usuwanie, zarówno zdalnie, jak i na miejscu u klienta.Konserwacja i naprawy: Przeprowadzanie planowanych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw urządzeń lub systemów zgodnie z zaleceniami producenta.Instalacja sprzętu: Instalacja nowych urządzeń u klientów, konfiguracja i testowanie systemów, zapewniając ich zgodność z wymaganiami technicznymi i specyfikacjami.Utrzymywanie kontaktu z klientami zagranicznymi: Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami za granicą, aby zapewnić wysoki poziom zadowolenia z usług serwisowych.Wsparcie zdalne: Oferowanie zdalnego wsparcia technicznego w sytuacjach, które nie wymagają fizycznej obecności,
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: polski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: chiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: elastyczność
Uprawnienia: czytanie rysunku technicznego
Uprawnienia: dobry kontakt z klientem
Wymagania inne:[Inne] : Staż ogólny
Miejsce pracy:Łomianki
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 8 000 PLN