Analiza dokumentacji i wymagań technicznych w celu przygotowania zakresów prac.
Przygotowanie obmiarów na podstawie dokumentacji lub założeń.
Współudział w opracowaniu projektu począwszy od fazy ofertowania, w celu wsparcia Działów Handlowych i Technicznych w zakresie odpowiednich informacji do oszacowania kosztów i opracowania strategii realizacji działań montażowych, zapewniając wdrożenie najbardziej odpowiednich praktyk budowlanych.
Współudział w opracowywaniu Specyfikacji Technicznych do zapytań ofertowych zgodnie z wymogami spółki.
Przygotowanie zakresów rzeczowych dla pakietów prac podwykonawców.
Sporządzanie zestawień porównawczych otrzymanych ofert i ich analiza.
Komunikacja z dostawcami w zakresie doprecyzowania oferty.
Wsparcie Działu Zakupów i Ofertowania w negocjacjach techniczno-handlowych.
Przygotowanie, rozpowszechnienie i wdrożenie metodyk i systemów budowlanych do konkurencyjnego planowania i zarządzania budową, zarówno w Home Office, jak i na placach budowy.
Zapewnienie wsparcia technicznego na placach budowy w zakresie przygotowanie, weryfikacja, archiwizacja Protokołów Odbiorowych w fazie realizacji.
Wymagania
Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane z branży budowlanej, sanitarnej lub mechanicznej.
Minimum 2-letnie doświadczenie na budowie.
Doświadczenie w zakresie wycen prac ogólnobudowlanych - mile widziane.
Znajomość obsługi programów do kosztorysowania, np. Norma PRO- mile widziane.
Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office,Autocad i tym podobne.
Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.
Dyspozycyjność i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
Umowę o pracę w firmie inżynieryjnej o ugruntowanej pozycji na rynku.
Przyjazną atmosferę pracy.
Udział w ciekawych, wielobranżowych projektach realizowanych w kraju i za granicą dla renomowanych klientów w branżach: Oil & Gas, chemicznej i energetycznej.
Współpraca z wysokiej klasy specjalistami z kraju i zagranicy.