Ogólne obowiązki: Wsparcia i opieka nad klientami, którzy wdrożyli rozwiązanie na platformie firmowej oraz bieżące rozwiązywanie problemów klientów; operacyjne zarządzanie potrzebami klientów, utrzymanie i zarządzanie panelami informacyjnymi, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, rozwijanie złożonych problemów poprzez analizy biznesowej i technicznej, korzystając z umiejętnościami znajomości środowiska IT i wdrażać najlepsze praktyki. Współpraca z rozproszonym zespołem wsparcia technicznego oraz innymi zespołami w firmie w celu zapewniania najwyżej jakości obsługi klientów. Forma umowy: umowa o pracę na czas określony tj: 3 lata Praca w godzinach od 9.00-17.00
Wymagania konieczne:
Zawód: Pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe staż pracy 2 lata -doświadczenie zawodowe na stanowisku Inżynier ds. Wsparcia technicznego Języki obce: Rosyjski, biegle w mowie i piśmie-pracodawca nie wymaga certyfikatu. Mile widziana znajomość jezyka Angielskiego.
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 10 933 do 10 933 PLN