-Zapewnienie realizacji celów sprzedażowych przy sprzedaży produktów Rafinerii Orlen poprzez najlepsze i dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta w zakresie skonsolidowanego podejścia, operacji rozruchowych, testów terenowych z pomocą mikroskopu oraz pehametru-Ustalanie priorytetów i przygotowanie miesięcznego planu pracy-Utrzymywanie i rozwijanie istniejących rozwiązań dla aktualnych klientów oraz aktywne podejmowanie działań mające na celu pozyskanie nowych potencjalnych klientów.-Rzetelne przygotowanie do kontaktów z klientami (w tym właściwe raportowanie) w celu uzyskania maksymalnej efektywności -Utrzymywanie satysfakcji klientów poprzez ciągłe, szybkie i kompetentne zwracanie uwagi na ich potrzeby w zakresie rzeczywistych działań, ze szczególnym uwzględnieniem potencjalnego rozszerzenia bieżących zastosowań.-Niezwłoczne sygnalizowanie wszelkich problemy i niedociągnięcia dotyczące aktualnych i potencjalnych działań w obszarze współpracy z klientów.-Identyfikacja przyczyn wszelkich odchyleń od oczekiwanych wyników; planowanie i wdrażanie niezbędnych działań naprawczych-Stałe, terminowe i pełne raportowanie odpowiedniemu Menedżerowi, według ustalonych terminów- dokonywanie testów terenowych sprzedawanych produktów z pomocą przenośnego pehametru oraz mikroskopu.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:profesjonalna obsługa klienta, rozpoznawanie potrzeb klienta, umiejętność nawiązywania długodystansowej relacji, reagowanie na zastrzeżenia klienta, skuteczne negocjowanie ofert, znajomość technik sprzedaży, NegocjacjeObsługiwane programy/urządzenia na stanowisku pracy: komputer, pakiet microsoft office, programy: word, excelUżywanie urządzeń takich jak: przenośny pehametr i mikroskop optyczny.Doświadczenie zawodowe 6 MIESIĘCY na podobnym stanowisku
Miejsce pracy:Płock
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 626 PLN