Monitorowanie terminowości dostaw urządzeń i materiałów oraz ich kontrola pod względem zgodności dostaw z harmonogramem i zweryfikowaną dokumentacją techniczną.
Nadzór nad usunięciem niezgodności w dokumentacji technicznej.
Udział w przygotowywaniu dokumentacji odbiorowej / powykonawczej.
Przygotowanie sprzedaży do Zamawiającego i rozliczenia z podwykonawcami.
Obsługa dokumentacji technicznej i projektowej – sprawdzanie kompletności dokumentacji; prowadzenie archiwum.
Współpraca z laboratorium Wykonawcy i Zamawiającego oraz z personelem na budowie.
Raportowanie do przełożonych z postępu prac.
Nasze wymagania
Wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe inżynierskie – specjalność drogi i/lub mosty.
Doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności – preferowany min. 1 rok.
Znajomość programów AutoCAD i NormaPRO – stopień średnio zaawansowany.
Znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel – stopień zaawansowany.
Sumienność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków.
Kształtowanie pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.