Inspektor ds. Logistyki
Miejsce pracy: Opatów
- składanie zapytań ofertowych na dostawy sprzętu i usług,
- przygotowywanie zamówień na zakupy sprzętu i usług , materiałów i surowców,
- zbieranie zapotrzebowań na budowie określających ilość i jakość potrzebnych, produktów, koszty, terminy dostaw oraz źródła zaopatrzenia,
- kontrola terminowowści dostaw sprzetu i usług,
- kontrola zabezpieczenia mienia i dostaw przed kradzieżą i innymi okolicznościami, mającymi wpływ na jego stan techniczny i jakość,
- bieżąca kontrola i ewidencjonowanie dokumentów wz i kart pracy sprzętu,
- bieżące prowadzenie dokumentacji dla potrzeb rozliczeń dokonywanych zakupów,
- zgłaszanie i wyjaśnianie wszystkich nieprawidłowości w dokumentach wz i kartach sprzętu.
- mile widziane wykształcenie wyższe, techniczne budowlane,
- mile widziane doświadczenie z branży budowlanej,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLANDS BEST EMPLOYERS 2022, 2023 i 2024,
- proces wdrożenia do firmy zainaugurowany przez dzień adaptacyjny w centrali w Warszawie,
- formę zatrudnienia: kolejno okres próbny, umowę na czas określony, umowę na czas nieokreślony,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy przy kolejnych projektach realizowanych przez firmę,
- możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów oraz koordynatorów i kierowników zespołów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- transparentny system premiowy,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci),
- atmosferę budującą zaangażowanie – konkursy z nagrodami i inicjatywy wewnętrzne dla pracowników takie jak konkurs na zdjęcia z wakacji, konkurs na zdjęcia świątecznej dekoracji biura, konkursy ekologiczne, ponadto obchodzimy m.in. Dzień Budowlańca, Tydzień Bezpieczeństwa,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem – jesteśmy jednym założycieli i aktywnym członkiem Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych).
Nasza historia zaczęła się w 1945r. od odbudowy mostów po II wojnie światowej. W Warszawie, gdzie mamy główną siedzibę, niemal wszystkie mosty zostały zbudowane lub przebudowywane właśnie przez naszą firmę.
Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski, we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: ogólnego, przemysłowego, energetycznego, infrastrukturalnego oraz ochrony środowiska.
Nasz zespół tworzy obecnie ponad 800 pracowników Mostostalu Warszawa S.A., i niemal 1500 w całej grupie kapitałowej.
Jesteśmy firmą notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1993 roku. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest ACCIONA – międzynarodowa organizacja zatrudniająca ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
W naszej działalności kierujemy się 3 wartościami, którymi są: BEZPIECZEŃSTWO, INNOWACYJNOŚĆ i ZESPÓŁ.