Miejsce pracy: Grodzisk Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 141256
Warunki pracy
• Praca administracyjno-biurowa wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki • Możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp., • Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy, • Oświetlenie naturalne i sztuczne, • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, • Stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne, • Narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe, • Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku, • Toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy - konieczność poruszania się po budynku, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.
Zakres zadań
- Prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat Komendanta Powiatowego PSP,
- Prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,
- Organizuje narady i odprawy służbowe z udziałem Komendanta Powiatowego PSP,
- Realizuje zadania z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej oraz przygotowuje zbiorcze analizy i wnioski z zakresu działania urzędu,
- Opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne Komendanta Powiatowego PSP,
- Organizuje współpracę z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
- Realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzi ewidencję skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej PSP,
- Ewidencjonuje pieczęcie i stemple w komendzie powiatowej,
- Koordynuje kontrole wewnętrzne komórek organizacyjnych komendy powiatowej oraz prowadzi dokumentację dotyczącą kontroli zewnętrznych,
- Redaguje standardowe pisma,
- Opracowuje dane do sprawozdań i planów,
- Dokumentuje działalność informacyjno-promocyjną Komendy Powiatowej,
- Obsługuje stronę BIP Komendy,
- Obsługuje urządzenia małej poligrafii,
- Bierze udział w komisjach powołanych przez Komendanta Powiatowego PSP.
- Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, postępowania Administracyjnego, ochrony danych osobowych,
- Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (dobra znajomość pakietu MS Office i poczty elektronicznej),
- Zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Praktyka w prowadzeniu sekretariatu,
- Odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, sprawność działania, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i kultura osobista,