Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad stanem organizacyjno-technicznym Wydziału Chemicznego dotyczącym remontów i działań inwestycyjnych.
- nadzór nad stanem organizacyjno-technicznym Wydziału Chemicznego dotyczącym remontów i działań inwestycyjnych,
- nadzór nad prawidłową realizacją procesów inwestycji i remontów,
- przygotowywanie wniosków inwestycyjnych,
- przygotowanie danych o powstałych szkodach ze specjalistą ds. ubezpieczeń oraz administratorami budynku Wydziału,
- przygotowywanie upoważnień na klucze dla wykonawców zewnętrznych oraz pracowników Wydziału z podziałem na budynki oraz wystąpienie o przepustki i pozwolenia na wjazd na teren Uczelni,
- dokonywanie przeglądu sal dydaktycznych (wspólnie ze specjalistami ds. BHP i IT),
- współdziałanie z użytkownikiem pomieszczeń w zakresie właściwej eksploatacji i określenia koniecznych napraw, a także okresowy przegląd stanu infrastruktury technicznej w budynku Wydziału,
- prowadzenie ustaleń dotyczących wyposażenia pomieszczeń oraz przekazanie tych ustaleń do sekcji zamówień,
- sprawowanie opieki dotyczącej aktualizacji tablic informacyjnych w budynku oraz tabliczek na drzwiach w pomieszczeniach wydziałowych.