Reprezentowanie Spółki przed inwestorem i osobami przez niego wskazanymi oraz przedstawicielami właściwych urzędów podczas realizacji całego kontraktu.
Zarządzanie zespołem, delegowanie zadań i rozliczanie ich wykonania.
Nadzór nad planowaniem kontraktu, tworzeniem budżetu i harmonogramu jego realizacji.
Kontrolowanie i przestrzeganie harmonogramu robót i budżetu kontraktowego.
Nadzór nad prawidłową realizacją robót, zgodnie z obowiązującymi standardami i przewidzianym budżetem.
Opracowywanie rozwiązań pozwalających na optymalizację procesów produkcyjnych.
Analiza warunków kontraktowych i realizacji kontraktu pod kątem możliwości roszczeń finansowych i terminowych oraz zmian umowy z Zamawiającym.
Poszukiwanie i dobór podwykonawców, dostawców materiałów i usług ukierunkowane na osiągnięcie najlepszego wyniku finansowego i jakości kontraktu.
Współpraca z pozostałymi działami Spółki przy realizacji Kontraktu.
Pełnienie w ciągu ostatnich 10 lat funkcji Kierownika Projektu (Kontraktu)/Przedstawiciela Wykonawcy - realizacja minimum 3 zamówień/umów na roboty budowlane obejmujące swoim zakresem rozbiórki oraz etap projektowy i budowę lub przebudowę dróg klasy co najmniej Z o wartości co najmniej 50 mln zł brutto każda.
Uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności drogowej bez ograniczeń.
Znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel i MS Project – poziom średnio-zawansowany
Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Umiejętność delegowania zadań, asertywność, dobra organizacja pracy.