Dyplom magistra lub licencjata w dziedzinie elektrotechniki / elektroniki / mechatroniki / informatyki lub podobnej.
Doświadczenie w ocenie ryzyka CS, np. TARA i zarządzaniu CS, np. plan CS.
Pierwsze doświadczenie w kryptografii i koncepcjach cyberbezpieczeństwa, takich jak obrona w głębi, modele kontroli dostępu, ochrona pamięci, bezpieczny rozruch, bezpieczne kodowanie, infrastruktura klucza publicznego (PKI).
Znajomość standardów cyberbezpieczeństwa / bezpieczeństwa funkcjonalnego w branży motoryzacyjnej (np. ISO/SAE 21434, WP.29 SUMS & CSMS, ISO26262, NIST).
Zrozumienie specyficznych testów cyberbezpieczeństwa, takich jak testy penetracyjne i fuzz.
Silne umiejętności komunikacyjne i analityczne.
Wymagana biegła znajomość języka angielskiego. Język niemiecki i/lub francuski będzie dodatkowym atutem.
Sporadyczne podróże krajowe i zagraniczne.